Az oldal tartalma szerkesztés alatt!

Kerékpárral Szőce környékén

Szakaszai:

Bagod-Zalaszetngyörgy-Zalacséb- Zalalövő ( Budafa, Zalapatakáig)

Még így is marad 1 km a Csány utca végi kijárattól – körmendi irányban – a bal oldali fatelep végi lehajtóig, amelyet a 86-os úton kell megközelíteni.
Egy ideig még aszfaltos az út, majd kavicsos út következik (komoly eső után akár erősen sáros, víztócsás lehet ). Az Egerág következik: le a völgybe fel a völgyből a lovardáig. A lovardánál különféle állatokkal lehet találkozni.
A lovarda utáni négyes kereszteződésben balra kell fordulni, majd egy km-nyi gurulás után Szőcére érkezünk. Át kell tekerni a falun északi irányba. A templomnál komolyabb dombocskával is találkozunk.
Egyenesen a temetőig, ahol a láprét mellett vezet el az utunk egészen az őrimagyarósdi útig ismét kavicsos bicikliúttal találkozunk, az előbb említett hátulütőkkel számoljunk itt is.
Majd jobbra észak felé fordulunk és 1.2 km szfaltos főút megtétele Felsőmarácnak vesszük az irányt kavicsos úton.
Onnan igény szerint lehet folytatni. Sajnos a kitáblázottság hiánya jellemző, ezért térépet vigyünk magunkkal. (gyakorlatilag nincsenek táblák)

2012. októberi állapot szerint a kavicsos utak biciklizésre ajánlhatóak voltak, leginkább azonban a vastag kerekű mountain bike számára, a kavicsos jelleg miatt.